Найкраща зимова гума в Україні: як швидко вибрати та замовити шини онлайн
Їзда зимовою дорогою істотно відрізняється від подорожей літніми поверхнями. У холодну пору року на проїжджій частині присутні додаткові опади, не кажучи вже про те, що в особливо морозні дні міські вулиці, траси та шосе перетворюються на ковзанку. Тільки спеціальні зимові шини здатні створити досить щільне зчеплення за таких умов. Виробники виготовляють їх зі спеціальних матеріалів за унікальними технологіями. Ось чому так важливо дотримуватися сезонності при покупці нових покришок і вчасно міняти гуму.
Наш інтернет-магазин пропонує широкий вибір зимової гуми для будь-яких типів транспорту. У каталозі моделі з цією сезонністю позначені спеціальною піктограмою, щоб ви змогли легко зорієнтуватися. Зверніть увагу, що покришки значно відрізняються один від одного за дизайном, призначенням та характеристиками. Вам варто заздалегідь визначитися з тим, для якого виду авто вам потрібна гума (легкового, легковантажного, позашляховика або вантажівки). Також процес пошуку полегшить розуміння особливостей доріг у вашій області. Зимова гума, яка підходить для швидкої їзди в межах міста, буде практично марною на засніженому бездоріжжі.
Специфіка зимових шин: що потрібно знати про будову протектора та склад компаунду
Будь-які покришки засновані на натуральних чи штучних компонентах, природними властивостями яких є застигання на холоді та розм'якшення при підвищенні температури. Щоб стабілізувати структуру компаунда, виробники додають у його формулу цілу низку добавок та присадок. Якщо літні шини потрібно захищати від перегріву та втрати жорсткості, то зимову гуму навпаки – від затвердіння.
Традиційно до складу полімерної суміші для холодного сезону включені такі компоненти:
- натуральний каучук для еластичності та пружності компаунду (він підвищує маневреність на слизькій дорозі);
- штучно створений каучук уповільнює знос, оптимізує тягово-зчіпні та гальмівні характеристики;
- сажа (технічний вуглець) необхідний для міцності, витривалості та довговічності моделі;
- силіка – невід'ємна складова всіх сучасних зимових шин, вона використовується як стабільніший до холоду замінник сажі;
- сірка забезпечує якісний зв'язок між молекулами основних компонентів;
- смоли та олії натурального походження дозволяють розробникам досягти бездоганної еластичності полімерної суміші в будь-яких погодних умовах.
Звичайно, це далеко не повний перелік інгредієнтів. Щороку на ринок надходять нові моделі шин. Це високотехнологічні сучасні шини з унікальними можливостями. Їх склади нерідко є комерційну таємницю компанії-виробника.
Протектор зимової гуми: що робить шини продуктивними
Проектуючи дизайн покришок для холодної пори року, інженери повинні передбачити всі найімовірніші ситуації та проблеми, щоб знайти оптимальні способи їх вирішення. У списку головних небезпек опинилися такі фактори як пухкий та укочений сніг, ожеледиця, сльота та шуга. Через опади, що покривають дорожню поверхню, колеса автомобіля не можуть створити якісного зчеплення і в результаті гірше реагують на команди керма.
Зимові шини із симетричним протекторним малюнком – найпопулярніші. Чимало українців вважають його універсальним. Найчастіше покришки із симетричним розташуванням протекторних елементів відносяться до середнього або бюджетного класу. До їх недоліків можна віднести шумність під час руху асфальтом.
Моделі з асиметричним дизайном мають складнішу конструкцію, тому таким малюнком зазвичай постачають гуму преміум-класу або люксові покришки в середній ціновій категорії. Купити зимову гуму з таким протектором експерти рекомендують тим, хто переміщається по різних типах доріг (мокрому і сухому асфальту, снігу і льоду). Додатковою їх перевагою є акустичний комфорт.
Найбільш продуктивним та надійним залишається протектор спрямованого типу. Завдяки канавкам, які розташовані під нахилом (а не лише вздовж та впоперек), покришки дуже швидко звільняються від рідини у плямі контакту. Дощова вода, талий сніг і рідкий бруд видаляються з робочої зони, забезпечуючи максимально високу якість зчеплення. Автовласникам доводиться бути дуже уважними при використанні шин із спрямованим дизайном, оскільки існує певний порядок їх встановлення. Щоб спростити процес, виробники маркують свою продукцію спеціальними стрілками.
На сторінках нашого каталогу ви можете знайти шини із спрямованим симетричним або асиметричним малюнком. Варто додати, що вони можуть бути ошиповані або обходитися без металевих елементів.
Навіщо потрібні шипи на зимових покришках
Автомобілісти зі стажем чудово пам'ятають ті часи, коли для безпечного переміщення слизькими дорогами експерти рекомендували виключно шиповані шини. З часом технології покращувалися, а склади полімерних сумішей удосконалювалися. Виробники могли запропонувати споживачам покришки, які створювали щільний контакт із обледенілою та засніженою трасою без кількох десятків шипів у протекторі.
Особливість такої зимової гуми полягає в унікальній формулі компаунду. Однак важливу роль відіграє дизайн протектора. В цілому, будь-який зимовий малюнок має глибші канавки та жолобки, ніж літній або всесезонний протектор. Фрикційні (нешиповані) моделі отримують рекордну кількість різноспрямованих дренажних каналів різної ширини та протяжності. Це захищає їх від аквапланування на мокрій або покритій сльотою поверхні. Щоб покришки були максимально стійкі на слизьких ділянках шляху, інженери впровадили в дизайн якомога більше зачіпних кромок і ламелей.
Якщо спочатку фрикційні шини позиціонувалися як гума для європейського клімату з теплими зимами, то сьогодні моделі даного типу чудово працюють в будь-яких умовах (аж до екстремально низьких температур і снігових заметів).
Звичайно, багато автомобілів залишилися прихильниками шипованої зимової гуми, а деякі перейшли на покришки категорії «під шип». Шини без ошипування, але із заводськими отворами для установки металевих елементів можуть залишатися в ролі фрикційних або перетворитися на шиповані вже після покупки.
Коли купити зимові шини в Україні та «перевзути» автомобіль
Завбачливі клієнти нашого інтернет-магазину намагаються підібрати покришки для зимового сезону заздалегідь, не чекаючи перших заморозків. Фактично, міняти літні або всесезонні шини на зимові можна за зниження середньої температури за добу до +7 градусів за Цельсієм. Це критична позначка для літнього компаунду, через охолодження він застигає і не може гарантувати гідного зчеплення.
Відмінна тактика покупки гуми полягає в тому, щоб почекати до кінця сезону та придбати якісні покришки на наступний рік за зниженою ціною.
Декілька фактів про зимові покришки
Хоч би якою була висота протектора нових шин, її мінімальний залишок не повинен бути менше 4 мм. Це означає, що з нерівномірному зносі покришок орієнтуватися слід у ділянку з найнижчим показником. Багато виробників допомагають своїм клієнтам визначити ступінь зношування - вони ховають у компаунд спеціальні маркери, їх називають індикаторами. Коли кольорова мітка виявляється, автовласник має замінити колеса.
Багато їздових характеристик покришок можуть знизитися, якщо колеса несезон зберігаються неправильно. Дефекти шин бувають різними (тріщини в полімері, вм'ятини та грижі, руйнування самої структури компаунда), але часто помилки при зберіганні ведуть до скорочення терміну служби гуми, деформації каркасу, розриву корду.
Прагнучи продовжити життя зимовим шинам, відповідальні автолюбителі обладнають спеціальне місце для складування покришок на літній сезон. Ідеальні умови виглядають наступним чином: прохолодне та темне приміщення, куди не надходить сонячне світло, де немає нагрівальних приладів та плит, а також речовин із сильними запахами та агресивними складами. Шини можна залишити на дисках або зняти. Залежно від цього зберігання буде горизонтальним (або підвішеним) або вертикальним. У будь-якому випадку, гуму необхідно перевертати раз на кілька тижнів.