Шини 385/65 R22.5: надійні та міцні колеса для будь-яких цілей
Покришки з шириною профілю 385 мм, висотою 65% та посадковим діаметром 22,5 дюймів розробляються спеціально для оснащення важких та потужних вантажних автомобілів. Вони мають спеціальний каркас, який витримує високі навантаження і чудово захищений від механічних пошкоджень. Через багатошарову конструкцію корду та масивного протектора вантажні колеса виходять більш важкими, чол легкові та позашляхові.
Можна помітити ще одну особливість – шини для вантажного транспорту можуть мати посадковий діаметр, який позначається дробовим числом. Наприклад, 22,5 дюйми. Це також для спецшин, розрахованих для установки на сільськогосподарську, будівельну або дорожню техніку.
Як зроблені покришки 385/65 R22.5
Деякі виробники вводять вантажні шини у свій асортимент як окрему лінійку. Зазвичай, це великі компанії з міжнародною дистриб'юторською мережею. Вони зацікавлені в тому, щоби розширити свій каталог і тим самим залучити нових покупців. Проте є бренди, які спеціалізуються лише на вантажних шинах. Вони проектують унікальні колеса для певних умов експлуатації. Завдяки такій політиці їхні назви міцно асоціюються саме із вантажною гумою.
Головні особливості вантажних покришок:
- довговічність;
- підвищена міцність та витривалість;
- висока вантажопідйомність (поступається тільки спецшинам);
- зносостійкість (стійкість до температури, абразивного зносу, деформації, проколів та порізів).
Каркас таких моделей базується на міцній основі, а корд є нашаруванням металізованих, нейлонових і текстильних волокон. Виробники використовують різні технології та методики, це залежить від класу шини, її вартості та призначення. Не менш важливими є фірмові напрацювання майстрів бренду. У деяких випадках технології стають комерційною таємницею. Компанії тримають їх у найсуворішому секреті.
Компаунд також розробляється за спеціальними формулами. Більшість вантажних шин належать до категорії всесезонних. Їхній полімер містить термостійкі присадки, які захищають покришки від впливу крайніх температур (високих і низьких). Всесезонні моделі можна використовувати весь рік, їх не потрібно змінювати при зміні сезону. Саме в цьому і полягає перевага: такі покришки обходяться автомобілісту набагато дешевше та застосовувати їх простіше.
Гума 385/65 R22.5 для будь-якої осі вантажного транспорту
Щоб багатотонний автомобіль був керованим і якнайкраще виконував свої функції, йому потрібні покришки, підібрані спеціально для кожної осі. Все існує три осі: рульова, ведуча та причіпна. Виробники автошин пропонують їм такі типи коліс:
- для кермової осі;
- для провідної осі;
- для причіпної осі;
- універсальні;
- для кермової/причіпної осі.
Кожен тип відрізняється за дизайном. Незважаючи на те, що навіть у рамках однієї категорії шини можуть мати унікальний малюнок, вони мають деякі спільні риси. Рульова гума у розмірі 385 65 R22.5 характеризується поздовжніми ребрами жорсткості та кільцевими дренажними каналами, що проходять між ними. Ведуча значно відрізняється - її малюнок складається з великих блоків, що окремо стоять, а дренажна система включає безліч коротких різноспрямованих жолобків.
Причіпні колеса призначені для оснащення причепів та напівпричепів. Протектор, що нагадує зовні кермовий, має менш високі характеристики. Тому причіпні колеса не можна використовувати не за призначенням.
Універсальні покришки (тирозмір 385 65 R22.5) поєднують у собі відразу кілька типових властивостей, характерних для кермових і провідних шин. Не дивно, що їхній дизайн також є компромісом.