Гарантія

З турботою про кожного клієнта!

Наш інтернет-магазин гарантує бездоганну якість продукції, представленої в каталозі. Ви можете бути впевнені в тому, що всі шини і диски отримані безпосередньо від виробників або перевірених і заслуговуючих на довіру дилерів. Це сертифіковані товари, які відповідають усім необхідним міжнародним стандартам та нормам. Відсоток браку мінімальний, але навіть якщо він проявиться, ми зробимо все можливе, щоб ви не зазнали жодної шкоди.

Повна заводська гарантія

Виробники автомобільних покришок та комплектуючих вибудовують репутацію своїх брендів роками та десятиліттями. Тому, якщо якимось чином в магазини потрапляє продукція з браком, компанія бере він зобов'язання щодо його усунення.

Заводський брак може бути виявлений на етапі первинної перевірки отриманого замовлення, при монтажі виробу або вже під час використання. До списку дефектів входять різні видимі пошкодження протектора та боковин, а також неявні розшарування в каркасі та бортовій частині.

Якщо ви помітили недоліки при отриманні товару (у поштовому відділенні або при передачі його кур'єром), вам слід оформити відмову від покупки із зазначенням причини та скласти заявку на повернення або обмін шини/диска.

Умови обміну та повернення товару

Уважно оглядайте покупку та перевіряйте відповідність замовленої комплектації (типорозмір, сезонність)! Повернути продукцію належної якості, яка не була в експлуатації, ви можете протягом 14 днів з моменту оплати (отримання). Гарантійний ремонт/обмін можливий протягом року до залишкової глибини протектора гуми. Вам обов'язково слід зберегти товарний чек (товарно-транспортну накладну або касовий чек). За відсутності аналогічного товару на складі вам може бути запропоновано повернення грошей.

Коли гарантійний дефект виявив себе після того, як ви прийняли замовлення, зверніться до наших менеджерів за телефоном на сторінці «Контакти». В окремих випадках може знадобитися експертиза товару, яка виявить істину та вкаже причину виходу виробу з ладу. Експертизу проводить виробник, але клієнт надає автогуму або диск і оплачує витрати.

Магазин залишає за собою право відмовити у розгляді претензій у ситуаціях, коли клієнт звернувся з експлуатаційним дефектом шин/дисків. Це негарантійні ушкодження, що виникли після того, як товар було оглянуто та прийнято.

Коли брак не є гарантійним?

Існує велика різниця між виробничими та експлуатаційними дефектами. Якщо ваш автомобіль має неправильно виставлений розвал/сходження, їздить з перевантаженнями, занадто великим чи недостатнім тиском у колесах, то ймовірний ризик отримання експлуатаційного пошкодження покришок та дисків.

Для захисту від будь-яких пошкоджень в процесі експлуатації ми рекомендуємо скористатися розширеною гарантією.

Також до переліку факторів, що провокують прискорене зношування та появу дефектів, входить швидка їзда по нерівних дорогах, недотримання рекомендацій автовиробника при підборі нових коліс, неправильне зберігання шин та дисків, вплив гострих предметів та агресивних рідин.

Є низка простих дій, які допоможуть вам підібрати ідеальні за всіма параметрами шини та диски, а також продовжити термін їхньої служби.

Насамперед, переконайтеся, що точно знаєте, які шини та диски можна встановлювати на ваш транспортний засіб. Достовірна інформація про всі важливі габарити та характеристики зазначена в посібнику з експлуатації автомобіля. Також необхідно вчасно проходити техобслуговування та усувати різні несправності авто.

Велике значення має ретельна перевірка продукції при отриманні. Не приймайте замовлення, якщо у вас є сумніви щодо його якості. Підвищена увага варто приділити встановленню та демонтажу коліс, їх правильному зберіганню в несезон.

Не йдіть — купуйте
прямо зараз зі знижкою!
PEKDO
Введіть промокод під час оформлення замовлення