






Немає в наявності
Ширина:
235
Профіль:
35
Діаметр:
R19
Тип Т/З:
легковий
Індекс навантаження:
91 - до 615 кг
Індекс швидкості:
Y - до 300 км/год
Працюємо з перевізниками
- Нова Пошта
- Делівері
Термін доставки 1-3 дні
Детальну інформацію про умови доставки дивіться на сторінці Доставка та оплата
Гарантія
- 14 днів обмін або повернення
- 1 рік розширена гарантія на всі види пошкоджень
Оплата
- Картою онлайн
- Розстрочка від ПриватБанку
- Покупка частинами від Монобанку
- Післяплатою при отриманні
- Безготівково з ПДВ і без ПДВ
- Готівкою на складі
Зверніть увагу
При покупці менше 4-х одиниць товару вартість може бути вище зазначеної. Бувають випадки, коли у нас немає можливості продати менше 4-х одиниць товару. У випадку якщо на складі, у потрібному місті, товару зараз немає - до його вартості додається вартість доставки.
Завод-виробник на свій розсуд може вносити зміни у товар, які не погіршують його властивостей.
Характеристики
Артикул
622-100546
Статус
Немає в наявності
Сезон
Країна виробництва
Рік виробництва
None
Маркування ЄС
Діаметр
Ширина
235
Профіль
35
Тип Т/З
Виробник
Модель
Індекс швидкості
Y - до 300 км/год
Індекс навантаження
91 - до 615 кг
Michelin Pilot Sport Cup 2
235/35 R19 91Y XL
ABC
Нововведення, внесені в законодавство ЄС, торкнулися маркування шин, що надходять на європейський ринок. Всі відомості про конкретну модель можна отримати з інформаційної наклейки, якою супроводжується кожна шина.
Загальні відомості. У верхній частині етикетки вказано виробника шини, модель, типорозмір, а також індекси швидкості і навантаження.
Паливна економічність.
Нові наклейки використовують шкалу з п'яти поділів, на відміну від старих, де шкала включала сім позицій. Рівень опору коченню вимірюється в діапазоні від А до Е, де А – найвищий показник енергоефективності, Е – найнижчий. Шини А-класу дозволяють значно скоротити витрату палива або заощадити заряд акумулятора електромобіля.
Нові наклейки використовують шкалу з п'яти поділів, на відміну від старих, де шкала включала сім позицій. Рівень опору коченню вимірюється в діапазоні від А до Е, де А – найвищий показник енергоефективності, Е – найнижчий. Шини А-класу дозволяють значно скоротити витрату палива або заощадити заряд акумулятора електромобіля.
ABC
Акустичний комфорт.
У лівому нижньому кутку наклейки є піктограма колеса з рупором, що вказує на гучність шини. У попередній версії етикетки акустичний комфорт відображався у вигляді звукових хвиль, тепер використовуються латинські літери А, В, С, де А – найтихіші шини, С – найгучніші. Крім цього, в піктограмі рупора прописується рівень шуму, вироблений шинами під час руху, в децибелах. Наприклад, 73 dB.
У лівому нижньому кутку наклейки є піктограма колеса з рупором, що вказує на гучність шини. У попередній версії етикетки акустичний комфорт відображався у вигляді звукових хвиль, тепер використовуються латинські літери А, В, С, де А – найтихіші шини, С – найгучніші. Крім цього, в піктограмі рупора прописується рівень шуму, вироблений шинами під час руху, в децибелах. Наприклад, 73 dB.
«Мокре» гальмування.
Шкала, що вказує на довжину гальмівного шляху під час опадів, також скоротилася до п'яти пунктів, в порівнянні з сімома на наклейках старого зразка. Показник вимірюється в діапазоні від А до Е, де А – найкоротший гальмівний шлях, Е – найдовший.
Шкала, що вказує на довжину гальмівного шляху під час опадів, також скоротилася до п'яти пунктів, в порівнянні з сімома на наклейках старого зразка. Показник вимірюється в діапазоні від А до Е, де А – найкоротший гальмівний шлях, Е – найдовший.
Відгуки 8
Написати відгукЗаказал эти полуслики, так как люблю погонять. У меня полный привод, часто езжу по трассам, и эти шины дают прекрасное сцепление и управляемость. Очень четко и комфортно проходят повороты - это отличительная особенность данной модели, они абсолютно надежны. Стираются достаточно быстро, но для своего класса нормально.
Ці шини дуже чіпкі, коли ви рухаєтеся на високій швидкості і добре їх розігрієте. Вони стійкі, маневрені, відмінно розганяються і гальмують. Але оскільки вони належать до спортивного класу, про комфорт не йдеться, також підвищується витрата палива. Але вони дають шикарний драйвовий рух, воно того варто.
Переваги: Відмінне зчеплення, швидкісні властивості, маневреність
Недоліки: Підвищення використання палива, рівень комфорту.
Гума дуже сподобалася: розгін і гальмування викликають тільки позитивні враження. У неї не агресивний малюнок, не для гонок, більше для цивільної їзди, однак для швидкісного руху модель відмінно підходить. Для максимального зачепу на сухій і мокрій дорозі при швидкісній їзді рекомендую добре прогріти шини, тоді вони покажуть, на що здатні. Загалом дуже рекомендую!
Шины просто фантастические в своей категории. Но не зря эти шины не для спокойной езды по городским дорогам: оптимальное сцепление на сухой дороге достигается, когда шина доходит до своей рабочей температуры, а это только скоростное движение по трассе. Когда шины уже достаточно горячие, они становятся липкими и обеспечивают отличное сцепление на сухой дороге. Сцепление на мокром покрытии тоже неплохое и на влажной дороге они тоже стабильны в своем сцеплении. Обратная связь средняя.
Показати ще
Антон
Заказал эти полуслики, так как люблю погонять. У меня полный привод, часто езжу по трассам, и эти шины дают прекрасное сцепление и управляемость. Очень четко и комфортно проходят повороты - это отличительная особенность данной модели, они абсолютно надежны. Стираются достаточно быстро, но для своего класса нормально.
Макс
Ці шини дуже чіпкі, коли ви рухаєтеся на високій швидкості і добре їх розігрієте. Вони стійкі, маневрені, відмінно розганяються і гальмують. Але оскільки вони належать до спортивного класу, про комфорт не йдеться, також підвищується витрата палива. Але вони дають шикарний драйвовий рух, воно того варто.
Андре89
Гума дуже сподобалася: розгін і гальмування викликають тільки позитивні враження. У неї не агресивний малюнок, не для гонок, більше для цивільної їзди, однак для швидкісного руху модель відмінно підходить. Для максимального зачепу на сухій і мокрій дорозі при швидкісній їзді рекомендую добре прогріти шини, тоді вони покажуть, на що здатні. Загалом дуже рекомендую!
Ps.
Шины просто фантастические в своей категории. Но не зря эти шины не для спокойной езды по городским дорогам: оптимальное сцепление на сухой дороге достигается, когда шина доходит до своей рабочей температуры, а это только скоростное движение по трассе. Когда шины уже достаточно горячие, они становятся липкими и обеспечивают отличное сцепление на сухой дороге. Сцепление на мокром покрытии тоже неплохое и на влажной дороге они тоже стабильны в своем сцеплении. Обратная связь средняя.
Яков
Шины Мишлен ведут себя очень предсказуемо. Думаю, обычно все их покупают, чтобы вообще не думать о покрышках ближайшие лет пять-семь. Я не исключение. Предпочитаю раз потратиться, но потом только доставать их из гаража, летом погонять и снова в гараж. Для меня вот эти все поиски новой резины - сплошная головная боль. Хорошо, что Мишлен выпускают стабильно высокое качество. Хоть в этом можно быть уверенным.
Алексей
Очень нравятся эти шины так как люблю быстро гонять по трассам. Они дают впечатляющее сцепление на сухом покрытии, также мне нравится их устойчивость к перегреву и курсовая устойчивость и полное отсутствие аквапланирования на мокром покрытии.
Дмитрий
Когда пришло время менять покрышки, я в кои то веки решил взять хорошие надежные колеса. Купил Мишлен, почти не задумываясь. Давно уже заглядывал на них. Поставил довольно рано, было еще холодно. Но потом, когда хорошенько потеплело, я распробовал их по-настоящему. Очень крепкое сцепление, причем и на мокрой дороге тоже. Прекрасная управляемость, торможение выше всяких похвал. Только плюсы.
Антонин
Шины хорошие, чего я и ждал от Мишлен. На жаре разгоняются без всяких проблем, тормозят тоже на ура. У меня такое впечатление, что моя машина стала ездить на порядок быстрее. Она очень легко слушается руля, не ощущаются ни заносы, ни буксование на поворотах.
Питання
Задати питання До цього товару поки що немає питань
Ще більше варіантів