Гума Dunlop SP QuattroMaxx - ідеальне автовзуття для будь-якого позашляховика
Міцний компаунд, продуктивний протектор і витривалий каркас - це переваги спеціальної розробки британської компанії Данлоп. Літні шини Dunlop SP QuattroMaxx відмінно показали себе в різних умовах і на різних дорогах. Модель рекомендується тим, хто проводить своє літо в місті, або їздить швидкісним шосе.
Майстри бренду справді добре попрацювали над дизайном та конструкцією шин, вони продумали кожну деталь, щоб водій міг встановити контроль над своїм транспортним засобом у будь-якій ситуації.
Купити шини Dunlop SP QuattroMaxx у нашому інтернет-магазині можна у будь-яких типорозмірах, які пропонує виробник. Ви можете бачити, що у розмірному ряді переважають досить великі діаметри. До послуг покришки на 18-22 дюйми. Більшість із них мають низький профіль та дуже високі швидкісні індекси. Найчастіше шини супроводжуються індексами Y (300 км/год). Але також зустрічаються моделі, позначені літерою V (240 км/год) або W (270 км/год).
Специфіка низькопрофільних покришок Dunlop SP QuattroMaxx полягає в тому, що вони надзвичайно ефективні на рівній і твердій поверхні, але не підходять для їзди по грунтовці або розбитому асфальту. Звідси рекомендація використовувати цю гуму у місті або на міжміських автобанах з якісним покриттям. У таких умовах літня гума Dunlop SP QuattroMaxx з висотою профілю менше 55% показує по-справжньому високі характеристики - швидкий розгін, бездоганну маневреність, відмінне гальмування та максимально точну реакцію на кожен рух керма.
Про що свідчить будова протекторного малюнка
Інженери Данлоп зробили ставку на асиметрію. Це перевірений десятиліттями спосіб, який дозволяє посилити стійкість шин і на сухій, і мокрій дорозі. Медіальна зона утворена поєднанням поздовжніх ребер жорсткості та широких дренажних каналів. Така будова якнайкраще відповідає завданням шин - швидкий набір швидкості, стабільна курсова стійкість на асфальті.
Цікаво, що всі ребра шини Dunlop SP QuattroMaxx отримали безліч дрібних насічок та зазорів. Ці прорізи прикрашають бічні грані ребер, покращуючи тягово-зчіпні властивості на мокрій поверхні. Крім того, до складу дренажної системи входять поперечні прорізи, що проходять між блоками плечових зон. Вони забезпечують колесам маневреність при зміні смуги, під час лавірування або при екстреній зміні траєкторії.
Каркас шин Данлоп СП КватроМакс розроблений за унікальною фірмовою технологією компанії. Multi Radius Tread Tehnology дозволила поступово розподілити навантаження по всій площі контактної плями. В результаті покришки обіцяють комфортабельну їзду і відрізняються довговічністю. Ще одна технологія (Maximum Flange Shield) захищає колесо від деформації та механічних пошкоджень у процесі паркування.