Шини Dunlop GrandTrek WT M3: справжня позашляхова гума
Для успішної їзди по нерівних, ґрунтових та розмитих дорогах відмінно підходить модель Dunlop GrandTrek WT M3. Вона випущена однією з найвідоміших і найпопулярніших у всьому світі компаній.
Британські шини на українських дорогах
Dunlop – компанія із Великобританії, яка сьогодні входить до концерну Goodyear. Вона була створена наприкінці XIX століття і названа на честь засновника та винахідника пневматичної шини Джона Данлопа. За час існування брендом було напрацьовано безліч новаторських методів та технологій, зроблено масу відкриттів. Деякі їх досі є основними у виробничому процесі шинних виробів. Компанія першою у світі розпочала масове виготовлення безкамерної автошини. Фахівці підприємства першими розробили унікальний склад гумової суміші із високою стійкістю на мокрій поверхні. Це дозволило відмовитися від застосування шипів у зимових моделях, оскільки нова гума-липучка забезпечувала чудове зчеплення. Зимові шини Dunlop GrandTrek WT M3 спроектовані із застосуванням цієї технології.
Серед інших досягнень компанії можна назвати створення технології, завдяки якій шина може продовжувати рух навіть після проколу. Також інженери компанії постійно працюють над удосконаленням технологій, методів виробництва, для створення високоякісної продукції.
Купити шини Dunlop GrandTrek WT M3 можна в діаметрах на 18, 19 та 20 дюймів. Розміри охоплюють широкий діапазон параметрів, у тому числі в каталозі присутні низькопрофільні модифікації. Їхня висота складає всього 45% від ширини. Такі колеса призначені виключно для міста. За всіх своїх переваг вони мають знижену прохідність на бруді, снігу і сльоті. Натомість розробники забезпечили низький профіль високою динамічністю. Індекси швидкості окремих типорозмірів досягають V – 240 км/год.
У розмір може бути включене додаткове маркування Run Flat. Це означає, що ці покришки отримали надзвичайно міцні боковини. Армовані стінки та металізований каркас дозволяє шинам залишатися «на ходу» навіть у разі проколу. Це унікальна технологія, завдяки якій автомобілістам більше не потрібно возити із собою запаску та в екстреному порядку міняти пробиту шину. Однак покришки РанФлат повинні бути встановлені тільки на позашляховики та кросовери, які оснащені електронною системою контролю тиску.
Детальніше про протектор і компаунд моделі
Працюючи над дизайном цих шин інженери Данлоп зробили ставку на симетрію. У центральній зоні вони розмістили велику кількість похилих блоків, між якими пропустили широкі косі дренажні канали. Подібна конструкція дозволила налагодити відмінний контакт із мокрою дорогою. Блоки легко контактують з нерівною поверхнею, роблячи хід автомобіля тихим та м'яким.
Канали та жолобки збирають дощову воду та талий сніг, щоб потім перенаправити їх у поздовжні канавки. Це головні елементи водоевакуаційної системи, вони швидко видаляють опади з контактної плями. Додаткову дренажну функцію виконують поперечні канали між плечовими блоками. Завдяки їхній роботі гума Dunlop GrandTrek WT M3 безпечно і точно входить у повороти.
Так як модель нешипована, вона отримала просто величезну кількість ламелей. Тонкий проріз нанесений на поверхню всіх блоків. Вони розташовані під різними кутами, щоб зимова гума Dunlop GrandTrek WT M3 залишалася стабільною незалежно від напрямку руху автомобіля.