Pirelli Cinturato All Season SF 3: інноваційне всесезонне рішення
Всесезонні шини значно еволюціонували останніми роками. І нова модель Pirelli Cinturato All Season SF3 стала результатом цього прогресу. Вона поєднує передові технології з інноваційним дизайном, що дозволяє створити шину, яка чудово працює в різних погодних умовах.
Ключова особливість цієї модифікації – використання технології Seal Inside. Вона дозволяє продовжувати рух навіть після проколу. Інша фірмова технологія - 3D Sipe, що покращує зчеплення та стійкість на мокрих та засніжених дорогах. Екологічна конструкція покришки забезпечує знижений опір коченню, а отже підвищення паливної економічності і зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу.
Аналіз продуктивності та безпеки у вологу погоду показав, що Pirelli Cinturato All Season SF 3 значно досягли успіху в цій галузі завдяки своєму унікальному малюнку протектора, який швидко і в повному обсязі відводить воду, знижуючи ризик аквапланування і зберігаючи зчеплення на слизьких поверхнях.
На сухій дорозі шини демонструють високий рівень чіпкості та керованості. Стійкість, що забезпечується 3D-ламелями та оптимізованим малюнком протектора, забезпечує точне рульове керування та плавне водіння.
Для впевненого проходження снігопадів призначені інноваційні ламелі та оптимізований малюнок протектора. Густа ламелізація дозволяє досягти необхідного зчеплення на льоду. Шина пройшла низку серйозних випробувань, які підтвердили, що вона відповідає міжнародним стандартам для зимового водіння. Технологія Seal Inside – одна з визначних особливостей Pirelli Cinturato All Season SF 3. Ця функція гарантує, що невеликі проколи не призведуть до негайного спускання шини, що дозволяє водіям безпечно продовжувати поїздку доти, доки не буде виконано ремонт.
Екологічність – найважливіша особливість продукції цього виробника. Прихильність Pirelli до принципів сталого розвитку наочно продемонстрована в шинах Cinturato All Season SF 3. Зокрема, це проявляється у тому, що шина розроблена з акцентом на зниженні впливу на навколишнє середовище за рахунок мінімізації опору коченню, що призводить до підвищення паливної економічності та скорочення викидів CO2.