BFGoodrich випускає надвисокопродуктивну літню новинку g-Force Phenom T/A

13 березня 2025 р.

Компанія BFGoodrich Tire випустила свою новітню літню модель g-Force Phenom T/A. Ця новинка вступила в конкурентний сегмент з відмінними результатами випробувань, особливо добре вона показала себе у тестах на мокрій дорозі. Випробування також продемонстрували найкращу відстань гальмування на мокрому асфальті порівняно з кількома основними конкурентами, серед яких Yokohama Advan Apex V601, Falken Azenis FK 510, Firestone Firehawk Indy 500 та Hankook Ventus V12 EV02. Випробування проводили в розмірі 245/40ZR18.

Технічні особливості шин BFGoodrich g-Force Phenom T/A 

Нова архітектура шин заснована на двозонному малюнку протектора. Ці дві зони мають різну функціональність, так що шини працюють ідеально на вологій і сухій поверхні. Зона, розроблена для експлуатації на мокрій дорозі, відповідає за ефективний дренаж води, тоді як "суха" сторона забезпечує максимальний контакт з дорогою. 

Внутрішні випробування, які проводилися на автомобілі Genesis G70 2019 року, показали поліпшення як у русі на мокрому асфальті, так і у зчепленні на сухій дорозі порівняно з попереднім поколінням G-Force Sport Comp-2. Сильні сторони та неглибокі плечові блоки зі зміщеними плечами - це спеціальна конструкція, спрямована на покращення зворотного зв'язку та стійкості на поворотах.

Новий літній склад, заснований на кремнеземі, також розроблений для покращення характеристик у дощоуу погоду. Представники BFGoodrich стверджують, що нова формула компаунду допомагає забезпечити покращене зчеплення на мокрій дорозі.Структура G-Force T/A включає те, що BFGoodrich називає g-Control Sidewall Inserts -технологію, розроблену для швидкого реагування на рульове управління. Вона працює разом з удосконаленою внутрішньою структурою, яка допомагає підтримувати контроль, підтримуючи комфорт водіння. Шина також має технологію повної глибини, яка, на думку інженерів компанії, допомагає підтримувати постійні показники протягом усього терміну служби шини. 

BFGoodrich провів кілька порівнянь продуктивності між новою шиною g-Force Phenom T/A та її попередницею G-Force Sport Comp-2. Випробування включали вимірювання гальмівного шляху, керованість на мокрому дорозі та зчеплення на сухому асфальті. Далі показали поліпшення за цими критеріями, хоча конкретні відсоткові зростання не були вказані. Гальмівні випробування на вологому дорізі, проведеному зі швидкістю 80,5 кілометрів на годину, показали різницю в характеристиках g-Force Phenom T/A порівняно з деякими конкурентами у розмірі 245/40ZR18 XL 97y/W. З очевидних переваг шин g-Force Phenom T/A - коротша відстань гальмування на мокрій дорозі, ніж в усіх конкурентів у цих умовах. 

Нова шина призначена для широкого спектру високоефективних автомобілів. Серед них: Chevrolet Camaro, Ford Mustang, Dodge Challenger, японські спортивні машини Mazda 3/6, Nissan 350Z/370Z, Subaru BRZ/Toyota 86, Honda Civic, європейські хетчбеки Ford Focus ST/RS Hatchbacks, VW Golf GTI/R, спортивні седани, в тому числі Lexus IS. BFGoodrich випускає g-Force Phenom T/A з початковим запуском 20 розмірів.Ще 30 розмірів приєднаються до асортименту в квітні 2025 року, а подальші розміри заплановані на весну 2026 року.

Коментарі
До цієї статті поки що немає коментарів
Додати коментар
Не йдіть — купуйте
прямо зараз зі знижкою!
PEKDO
Введіть промокод під час оформлення замовлення