Як все починалося - історія та прихований зміст логотипів автомобільних брендів

23 червня 2023 р.

Кожен виробник намагається зробити свій бренд найбільш популярним та затребуваним, щоби покупці обирали саме його продукцію, а потім поверталися за нею знову і знову. Великі компанії мають цілі маркетингові відділи, які розробляють місію, цілі та стратегії торгової марки. Вони ретельно планують кожен аспект та нюанс в інформації, яка надходить до потенційних споживачів. Не дивно, що левова частка уваги маркетологів прикута до дизайну бренду логотипу. Він першим потрапляє у зону видимості покупців, фігурує у рекламних кампаніях, наноситься сам товар.

Сьогодні ринок автомобільної гуми дуже насичений різною продукцією від виробників з усіх точок планети. Однак, все-таки, на очах і слуху виявляються лише кілька з них. Найбільші та масштабні, що мають вікову історію та бездоганну репутацію. Їхні логотипи були спроектовані дуже давно, але постійно піддаються редизайну. Про деякі з них ми розповімо у цій статті.

Michelin – лідер у всьому

На лого французького виробника зображено стилізована людина, що має відомі риси обличчя та специфічну будову тіла. Він має ім'я, це Бібендум. Цікаво, що сучасний вигляд персонаж набув після численних змін та доповнень. Навіть складно сказати, що спочатку дизайнер зображував його з автомобільних шин. Перші малюнки на рекламних плакатах містили велику і значну фігуру, що не має особливої індивідуальності. Через понад сто років Бібендум виглядає дуже мило, його погляд осмислений і уважний.

Дизайнери вирішили не змінювати колір тіла персонажа, хоча, на відміну від перших шин, сучасні покришки чорні. Білими колесами були доти, доки до їхнього компаунду не стали додавати сажу для продовження терміну служби шин.

Ім'я Бібендума латинською означає «випивати». На першій рекламі в 1898 році він був зображений за столом з келихом, наповненим цвяхами. Гурман, який п'є гострі предмети, вказував на міцність покришок та їх стійкість до механічних пошкоджень. Також Бібендума любили зображати верхи на велосипеді з сигарою та пенсне. Усе це відбивало статус персонажа, отже, приваблювало потенційну цільову аудиторію.

У 2023 році милого і усміхненого Бібендума можна побачити в різних місцях, що мають відношення до діяльності компанії Мішлен: у рекламі, на заправках, на стендах під час гоночних змагань, в туристичних путівниках та в інших виданнях.

Pirelli - естетика та елегантність

Компанія Піреллі не менш відома, ніж Мішлен. Вона також була заснована ще позаминулому столітті, тобто, буквально стояла біля витоків розвитку всієї шинної галузі. Фірмовий, унікальний та відомий логотип компанії має таке ж велике значення, як Календар Піреллі, цікаві інтерактивні рекламні проекти, постійна участь у спортивних змаганнях Формула-1 та інших, а також Фонд збереження спадщини Pirelli. Все це – ключові цінності виробника.

Існує теорія, згідно з якою поява першого прототипу лого з витягнутою великою літерою зобов'язана американським рекламникам. На початку XX століття бренду Піреллі необхідно було міцно влаштуватися на новому ринку в США. Маркетологи розробили йому концепцію, що включає кілька великих плакатів зі стилізованим зображенням шин і незвичайним написанням імені компанії.

Існує ще одна версія виникнення знаменитого логотипу. Вона стверджує, що прототип з'явився у Парижі під час проведення автопробігу Пекін-Париж. Перемога опинилась у руках італійців, які брали участь на автомобілі Itala, оснащеному гумою від Піреллі. Саме на цій гонці було представлено нове написання назви бренду - з літерою «Р», що тягнеться над усіма іншими літерами.

Остаточний варіант логотипу сформувався далеко не відразу. Він зазнав маси змін та коригувань. Сучасний вид написання сформувався у 40-х роках. Тоді було обрано шрифт (Cairoli) та колірну гаму, зафіксовано масштаб і розмір літер, встановлена їх товщина та розташування.

Continental - бездоганна якість у кожній деталі

Як і у багатьох найбільших шинних брендів, шлях Континенталь розпочався наприкінці ХІХ століття. Заснована в 1871 році компанія з честю та гідністю зустріла цілу низку злетів і падінь. В арсеналі виробника видатні досягнення, революційні винаходи та вражаючі інноваційні концепт-проекти.

Цікаво, що за всі ці десятиліття лого було змінено лише двічі. З 1882 до 1951 року логотип компанії був своєрідним друком. Усередині подвійної рамки знаходилося зображення коня, що гарцює, а по периметру рамки йшли літери “C. C. & G. P. C. H.”. Історики вважають, що виробник обрав своїм символом саме коня тому, що він тривалий час уособлював собою Ганновер (регіон, де було засновано бренд Континенталь).

У 1951 році настав час змін – логотип змінили, залишивши малюнок коня, але пофарбувавши його у чорний колір. Також дизайнери замінили напис усередині рамки, тепер він представляв двічі написане ім'я бренду. Логотип розташовувався праворуч від назви компанії, написаної великими літерами шрифтом із засічками.

Після 2013 року логотип компанії виглядає дуже сучасно. Емблему перемалювали у мінімалістичному стилі. Сьогодні це просто силует коня без деталізацій, розташований на білому тлі вздовж тонкої горизонтальної лінії. Круглі печатки або будь-які рамки були усунені. В імені бренду заголовна С "обіймає" букву "о", візуально нагадуючи основний товар виробника - автомобільні шини.

Кольорова палітра сучасного логотипу включає чорний і білий кольори, а також акцентний темно-жовтий колір.

Goodyear - під божественним заступництвом

Всесвітньо відомий бренд, американський Гудієр, може похвалитися по-справжньому незвичайним та самобутнім логотипом. У 1900 році як доповнення до написання безпосередньо імені компанії став використовуватися Wingfoot – символ, що позначає крилату сандалі Меркурія. За легендою такі сандалії дарували Меркурію та його грецькому аналогу Гермесу можливість миттєво долати великі відстані та вчасно виконувати численні доручення.

Вважається, що ідея використання такого символу належить самому засновнику компанії – Френку Зайберлінгу. Досить незвичайним порівняно з іншими логотипами виглядає розміщення крилатої сандалії всередині слова. Офіційно затверджена кольорова гама логотипу – жовта із синім, проте можна побачити зображення сандалії жовтого кольору на білому тлі.

Ще одним впізнаваним та офіційним символом Гудієр став дирижабль. Він присутній на кожному спортивному заході, втілюючи сміливі амбіції та безмежні масштаби компанії.

Bridgestone - нестримний прогрес та технології

Компанія Бріджстоун розпочала випуск автомобільних шин у 30-х роках минулого століття і за наступні десятиліття зазнала безліч злетів та падінь. Логотип бренду неодноразово змінювався та остаточно був сформований лише у 80-х роках.

Виробник пережив величезні втрати та руйнування головного штабу під час Другої світової війни. Однак у той же час компанія посилено працювала над виконанням військових замовлень та змогла розширити асортимент покришок для цивільного населення.

Логотип, який використовується сьогодні, було затверджено у 1984 році, коли керівництво ухвалило рішення про ребрендінг. Змінилася навіть назва компанії, вона почала називатися Bridgestone Corporation. Логотип бренду виглядає як велика літера його імені – «В». Її дизайн включає три кольори - чорний і червоний утворюють фон для білої стріли, що йде вгору під гострим кутом. Розробники змогли передати у цій формі неприборкані амбіції компанії та її прагнення до досконалості.

Кожен автомобіліст, який використовує продукцію Бріджстоун, погодиться з тим, що це надійні, довговічні та максимально продуктивні покришки.

Hankook - оригінальність та інновації

Корейський виробник автомобільної гуми неодноразово змінював вигляд свого лого. На самому початку існування бренду в 40-х роках він мав досить просте написання, а дві літери «О» замінювали стилізовані шини. Замість якогось слогану під ім'ям компанії було написано слово "tires". Колірна гама включала синій, чорний та червоний кольори.

У 1969 році під час ребрендингу дизайнери спроектували новий логотип. Вони змогли зберегти основну ідею початкового написання імені бренду, але при цьому додали яскравості та кольору. Над словом Ханкук було додано новий символ (імітація протекторного сліду), а кольори змінилися на яскраво-блакитний, червоний та чорний.

Наступний редизайн стався 1999 року. Компанія отримала дуже лаконічний логотип, пофарбований всього в два кольори - чорний та помаранчевий. Символ, що зображує слід від протектора, було винесено вліво, також зникла стилізація букв під шини. У 2019 році до цього дизайну додався слоган "driving emotion".

Kumho - стабільність та надійність

Перший логотип компанії Kumho Tire Co., Inc. був створений ще на початку її діяльності в 1946 році. Він був досить складний символ, пофарбований в яскраво-червоний і білий кольори. Назва бренду була написана простим шрифтом без засічок, а другим рядком йшло слово "tires", написане курсивом. Зліва дизайнери розмістили схематичне зображення крил птаха чи літака, що складається з двох паралелепіпедів.

У 2006 році лого було змінено. Насправді воно було значно спрощене. Після редизайну залишилися лише слова (ім'я бренду та tires) в один рядок, а також схематична стрілка (так зване, червоне «крило») у правому верхньому кутку. Логотип більше не був пофарбований у яскраві кольори, він включав лише сірі літери на білому тлі.

Після 2018 логотип виглядає максимально просто. Виробник залишив лише лаконічне Kumho Tire, написане простим шрифтом без засічок. Навіть червоне крило було усунуто. Таким чином розробники прагнули показати пріоритети компанії – ставку на якість та надійність, безпеку та комфорт, стабільність та професіоналізм.

Nokian Tyres – гарантія безпеки

Фінський шинний бренд відомий у всьому світі своїми чудовими шинами. Особливо широку популярність набули покришки для зимового сезону. Багато автомобілів вибирають продукцію цієї компанії, щоб підтримати її курс на екологічність.

Компанія існує з 1932 року, її логотип змінювався кілька разів упродовж наступних років. Спочатку він був Широке чорне коло з пологою смугою всередині, на якій великими літерами без засічок було написано назву бренду. У такому вигляді лого існувало в середині ХХ століття. Пізніше головний символ компанії було суттєво модернізовано. Фактично він змінився до невпізнання. Тепер він складається з двох прямих рядків – у першій написано ім'я компанії, у другій – слово tires. Шрифт має дуже простий, але цікавий дизайн. Перше слово написано округлими широкими літерами, друге - жирнішим шрифтом з гострими кутами.

Логотип компанії може бути чорно-білим, також його часто зображують у білому на тлі характерного зеленого кольору.

В інтернет-магазині Guma.ua ви знайдете покришки всіх найбільших брендів за найкращими цінами. Наш каталог структурований таким чином, що підібрати покришки можна за півгодини. Система фільтрів дозволяє швидко розсортувати продукцію за важливими критеріями: типорозміром, сезонністю, брендами компаній-виробників, ціною, типами авто та іншими параметрами. Всі товари сертифіковані та відповідають міжнародним стандартам якості.

Доставку онлайн-замовлень ми довіряємо найкращим транспортним компаніям України. Ви можете вибрати спосіб: доставка додому або до робочого місця, транспортування до обраного поштового відділення.

Коментарі
До цієї статті поки що немає коментарів
Додати коментар
Не йдіть — купуйте
прямо зараз зі знижкою!
PEKDO
Введіть промокод під час оформлення замовлення